Dacia a vândut în Italia aproape 20.000 de vehicule vândute în primele două luni ale anului, asta înseamnă +17,6% față de 2023.
Creșterea Dacia continuă pe piața italiană, unde a încheiat primele două luni ale lui 2024 cu aproape 20.000 de vehicule vândute (19.863 de unități), în creștere cu 17,6% față de aceeași perioadă a anului. Rezultatul este o creștere a cotei de piață a Dacia la 6,1%, confirmând încă o dată că este marca auto preferată de clienții particulari din Italia.
În rândul clienților particulari, alimentarea cu GPL domină statisticile. Ponderea motorizărilor pe benzină în numărul total de automobile Dacia vândute în perioada ianuarie-februarie a fost stabilă, în timp ce motorina a scăzut la puțin peste 6% din total.
Versiunile electrificate ale gamei sunt din ce în ce mai preferate de clienți, gama urmând să se extindă în 2024 cu noile versiuni full hybrid și mild hybrid ale noului Duster.
În ceea ce privește modelele, Sandero și-a confirmat poziția de cel mai bine vândut automobil străin din Italia, în timp ce Duster a dominat clasamentul celor mai populare SUV-uri în rândul clienților particulari italieni.
De asemenea, bine s-a descurcat și Jogger, care la începutul anului 2024 și-a menținut poziția de lider în topul celor mai bine vândute modele din segmentul C (cu excepția SUV-urilor) la clienții privați, în timp ce Spring, în așteptarea noii generații care va sosi în vară, a ocupat locul al doilea în topul mașinilor electrice din segmentul A în primele două luni ale anului.
În cadrul gamei Dacia, Sandero reprezintă în prezent aproape 64% din vânzările către clienții particulari, în timp ce pe locul al doilea se află Duster (în așteptarea sosirii noii generații prevăzute pentru luna iunie) cu un mix de aproape 29%, în timp ce Jogger și Spring își împart restul de aproape 8% din vânzările către clienții particulari.